RSS
Galerie

Fiabilitate si probleme motoare VOLVO

Completeaza formularul pentru fiabilitatea motoarelor DIESEL si BENZINA de la VOLVO

Read the rest of this entry »

 
6 comentarii

Scris de pe aprilie 5, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Fiabilitate si probleme motoare PEUGEOT si CITROEN

Salut
Aici este statistica cu cu privire la fiabilitatea motoarelor DIESEL si BENZINA de la Peugeot si Citroen.

Read the rest of this entry »

 
11 comentarii

Scris de pe aprilie 5, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Fiabilitate si probleme motoare HONDA

Salut
Aici este statistica cu cu privire la fiabilitatea motoarelor DIESEL si BENZINA de la HONDA.

Read the rest of this entry »

 
12 comentarii

Scris de pe aprilie 4, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Fiabilitate si probleme motoare DACIA

Salut
Aici este statistica cu cu privire la fiabilitatea motoarelor DIESEL si BENZINA de la DACIA.

Read the rest of this entry »

 
2 comentarii

Scris de pe aprilie 4, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Fiabilitate motoare diesel si benzina OPEL

Salut
Aici este statistica cu cu privire la fiabilitatea motoarelor DIESEL si BENZINA de la OPEL.

Read the rest of this entry »

 
14 comentarii

Scris de pe aprilie 4, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Fiabilitate si probleme motoare RENAULT

Salut
Aici este statistica cu cu privire la fiabilitatea motoarelor DIESEL si BENZINA de la Renault.

Read the rest of this entry »

 
5 comentarii

Scris de pe aprilie 4, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Fiabilitate motoare MERCEDES diesel si benzina

Salut
Aici este statistica cu cu privire la fiabilitatea motoarelor DIESEL si BENZINA de la Mercedes.

Read the rest of this entry »

 
11 comentarii

Scris de pe aprilie 4, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Fiabilitate motoare BMW diesel si benzina

Salut
Aici este statistica cu cu privire la fiabilitatea motoarelor DIESEL si BENZINA de la BMW.

Read the rest of this entry »

 
11 comentarii

Scris de pe aprilie 3, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Fiabilitate motoare FORD diesel si benzina

Salut
Aici incercam facem o statistica cu privire la fiabilitatea motoarelor DIESEL si BENZINA din gama Ford.

Read the rest of this entry »

 
17 comentarii

Scris de pe aprilie 3, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Fiabilitate motoare diesel VAG: de la 1.2 TDI pana la 3.0 TDI

Salut
Aici  facem o statistica cu privire la fiabilitatea motoarelor DIESEL din grupul VAG, ce se strica si ce nu se strica la ele.

Read the rest of this entry »

 
14 comentarii

Scris de pe martie 28, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Top fiabilitate motoare benzina VAG: TSI/ TFSI/ MPI/ HTP/ FSI

Salut
Aici facem o statistica cu privire la fiabilitatea motoarelor pe benzina din grupul VAG, ce se strica si ce nu se strica la ele.

Read the rest of this entry »

 
31 comentarii

Scris de pe martie 23, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Cea mai buna masina second hand

Cu toții ne întrebam asta: ce mașina sa îmi iau?

Bune, bine dar cum sa fie?

Ieftina, extraordinar de buna, premium și mai ales fiabila. Da, extraordinar de fiabila. Vreu sa îmi bat jos de ea 1 ani și tot sa mai tina. Nu, nu vreau sa dau niciun ban pe revizii și pe nimic… Dar sa fiu și bine văzut.

Mda… Te recunoști în treaba asta?

EU DA.

Adevărul despre mașini este ca ele se strica în urma folosinței și exista diferite mituri despre asta.

Urmărește primul episod din seria: fiabilitate mașini second hand.

Abia aștept sa public următoarele clipuri 🙂

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe martie 18, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Verificare auto second hand: merita sa cumperi o masina electrica SH?

Salutare

Da – e coronavirus afara, dar acum vreo luna am facut o verificare auto – o masina electrica. Si era destul de buna, la un pret bun.
Din pacate nu am putut sa o filmez si pe afara, insa mie chiar mi-a placut masina.
O intrebare pentru voi: cati bani ati da pe masina asta?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe martie 17, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Acte necesare pentru inscriere auto second hand de la LICITATII din afara

Neata

Ai ajuns aici pentru ca ești în căutare de sfaturi pentru a înscrie o mașină din alta tara. Sau poate cauti o verificare auto pentru masina pe care vrei sa o cumperi, sau sa o inscrii.

Video de mai jos se refera la o mașină second hand de la licitații, cumpărate de firme de samsari, samsari, asociații de samsari pentru a le vinde mai departe. Exista un mod corect, bun, util pentru tine de a face asta și unul prost.

In caz ca ai ajuns aici și nu știi ce face MasinaPotrivita – ei bine noi ajutam oamenii sa cumpere masini second hand, sa faca verificari auto, fara sa fie pacaliti. In video asta iti povestim ce acte iti trebuie pentru a inscrie in Romania o masina cumparata de la licitatii din Germania, Belgia, Olanda, Suedia, Franta, Italia. Pas cu pas. Ca tu sa stii ce sa ceri samsarului/ parcului auto/ care iti vinde masina.

Si nu uita: orice faci – verifica masina pe care vrei sa o cumperi
Cu noi sau cu altii, dar trebuie verificata.

Spor

 
Scrie un comentariu

Scris de pe martie 8, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

BMW nou vs BMW second hand.

Salutare
Zilele astea am condus un BMW seria 5, 530e Luxury line, x drive. Adica plug-in hybrid.
Il am de la BMW Romania for free ca sa scriu despre el, sa filmez si sa imi dau cu parerea despre el. Mașina faina, n-am ce zice. Preț cu TVA 86.000 eur. E hibrida și totalul puterii este de 250 cp. Are un motor termic de 2.0 litri benzina, turbo și restul puterii vine dintr-un motor electric.

Pretul de baza este de vreo 61.000 EUR iar restul – pana la 86.000 EUR sunt optionale. Desigur ca se pot pune si mai multe 🙂
BMW zice ca poate merge 26 km electric. Cam astea sunt datele despre masina.

Cum functioneaza? 

Mașina este ca o Toyota Prius cu motorul electric integrat în cutia de viteze (Prius are CVT, BMW are ZF in 8 trepte) cu frânare regenerativa. Adica discurile si placutele de frana nu au ceva mecanisme de „regenerare”, ci practic se foloseste „frana de motor”  printr-un generator care incarca bateriile. Da – adica sunt 2 motoare electrice.  Și asa câștiga curent ca să propulseze motorul electric în general când pleci de la semafor. Spre deosebire de Toyota Prius poti pleca cu un „rezervor” plin de la priza inainte sa plonjezi in trafic.
Si tot spre deosebire de Prius masina are un sistem autonom de gestionare a motoarelor astfel incat poti merge electric chiar si cand nu stii.

Bine, bine – dar cat poate sa mearga electric? Nu poate 26 de km, asa cum spune BMW. Eu am reusit 17 km in Bucuresti. Mall Vitan – Baneasa.

Masina este gandita sa o incarci acasa la priza personala – mai ales ca daca ai de spart 86.000 EUR probabil nu stai in garsoniera la bloc. Probabil ai avea si un job bun intr-o cladire de birouri cu prize incluse. Cam in directia asta ar merge.

Ce este si ce nu este?

Clar este o masina de lux. 86.000 EUR nu este putin. Totodata masina e mare. Cand te gandesti la un BMW mare spui „presigiu”.
Mașina are portbagajul mic. Aproximativ 410 litri pentru o masina lunga de aprpaie 5 metri. Și aia 410 litri nu sunt prea utili. Sunt tot felul de fante, compartimente. Eu nu cred aia 410 litri!

De mers merge bine. Și în plus ai prestigiul mărcii. La lucruri de prestigiu nu prea ai ce face. Societatea a decis ca BMW e luxos, asa ca BMW e luxos. Și cam asa te vad ceilalti. (desigur ca stilul meu vestimentar și fatza mea nu se potrivesc cu conceptul de lux, dar asta e alta treaba)

Cat consuma?

1. Bucuresti – Bansko 4 oameni, schiuri, bagaje full. 10.9% pana acolo, în eco pro mers rapid, peste 170 km/h. Viteza medie aprox 70 km/h
2. Bansko – Bucuresti, 4 oameni, bagaje.. 8.9% mers mai liniștit 150 pe autostrada și 120 pe restul drumurilor. La un drum de 600 km mașina a mers cu motorul oprit aproape 100 km. Viteza medie aprox 65 km/h
3. Bucuresti – Sibiu prin Pitesti, doar eu, eco pro, trafic, 9.8%, viteza medie 62km/h.
4. Sibiu – Bucuresti prin Brasov, doar eu, eco pro si putin sport (dar s-a terminat brusc distractia) 8.5%, coloana, 140 km/h pe autostrada.
5. Bucuresti – Pitesti – Bucuresti mers super legal, eco pro 8%.
6. Bucuresti – Craiova- Bucuresti – 8.5%, mod confort

Cand o încarci și colinzi orașul aglomerat consuma după o zi ai un consum de aproximativ 8%, dacă nu o încarci și mergi în eco pro consumi cam  14%, dacă mergi pe normal consumi cam 17%. Deci depinde de tine și dacă ai priza acasă.

 

Cat de periculoasa este?

1.  Politia nu te iubeste.
Politia romana (si nu glumesc) foloeste VW Polo si Dacia Logan. Cum crezi ca va reactiona la cea mai mica abatere a unei persoane care merge cu BMW seria 5? Va spun eu (din pacate din proprie experienta) – prost. Nu exista scuze, nu exista… nimic. Si dintr-o coloana de masini pe cine vor opri? Nu ma crezi – poti face un test cand mergi prin Romania: uita-te la masinile oprite pe dreapta si verificate. Foarte multe BMWuri.

2. Esti vazut ca snob.
Sarind din Fordul meu Focus in acest BMW luxos am observat privirile celor care nu ma cunosc, sau ma vad prima data. Inclusiv politistii din „experienta mea”. Toata lumea… Daca cumva te imbraci frumos in BMWul luxos esti snob. Daca nu atunci …

3. Esti vazut ca un cocalar.
Marca BMW este apreciata de cocalari – oameni care incearca sa para scumpi dar de fapt nu sunt. Tocmai de aceea adauga un obiect la persoana lor si vor sa para „docti”, „prestigiosi”. Asa ca daca intr-o zi cu soare tu vei avea in cap o sapca sa te protejeze de soare vei fi catalogat ca si cocalar doar pentru ca esti in BMW.
Asa a strigat unul la mine in trafic: cocalarule!

4. Plictiseala maxima.
Pe autostrada, sau chiar la drum lung la viteze de peste 130km/h masina este EXTREM de silentioasa. Nu troncane nimic, nu vibreaza nimic si dupa o jumatate de ora te plictisesti. Este ceva cu care m-am confruntat. Si ce faci cand te plictisesti? Vrei sa te distrezi.
Spui „hello BMW… I am bored” – si vocea BMW-ului iti spune frumos si bland „nu pot sa cred ca te-ai plictisit – ai incercat modul sport”. Exact!
In modul sport masina este o mini-racheta, o bucurie pentru politia rutiera, care sta dupa colt sa iti ia permisul. Suna ca o glumita, dar va asigur ca nu glumesc.

5. Pe asta il vezi in video de pe youtube, pe care il gasesti aici 

Cel mai mare minus: devalorizarea 

Cea mai mare parte din suma asta este pur si simplu goodwill, sau prestigiul marcii. Mazda, care nu este o marca la fel de prestigioasa oferă la fel de multe opțiuni, prelucrare la fel de buna, dar este cu 30% mai ieftina. În caz ca va gândiți la altceva 🙂

Second hand mașina asta o găsești cu dotări similare, tot din 2019 dar cu 15.000 km cu aprox 55.000 eur TVA inclus. Model sport line. Asta din testul meu e Luxury line – sa spunem ca mai adaugam 5000 EUR. Dar tot ai o diferenta de 26.000 EUR – devalorizare in 6 luni.

Concluzie

Bai masina e o bijuterie. E faina, merge bine. Este bine dotata, esti vazut „premium”.
Cel mai mare atuu al acestei masini este ca o „porti”, exact ca pe o bijuterie. Spui ceva despre tine. Sunt si alte masini care sunt bine dotate, au materiale premium, dar nu sunt premium. Costa chiar cu 40% mai putin decat aceasta. Dar ele nu vor spune niciodata ceva despre cine esti tu, ce ai realizat, ce valori ai.

Stateam sa vorbesc cu cei de la BMW. Oamenii nu isi cumpara BMW pentru calitate (cu toate ca este foarte buna), pentru optiuni (cu toate ca interfata este foarte buna), pentru fiabilitate, pentru confort… ci pentru ca vor sa se asocieze cu brand-ul.
Da – BMW este o prezenta foarte puternica si pana la urma de asta este masina asta scumpa. Pentru ca iti ofera mult mai multe decat doar lucruri vizibile. Iti ofera prestigiu.

Ce parere aveti voi despre ce am scris eu?
Ati da banii astia, sau poate aveti voi BMW?
De ce aveti BMW?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe martie 2, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Verificare auto second hand: Dacia 1300

Este vorba despre cea mai masina second hand care exista. Este un fel de amalgam intre Dacie 1300 din 1975 cu carburator dublu corp de la Olcit cu interior de BMW e46 cu volan de Dacie Duster sport si consola de Passat. Plus alte inovatii folodind arduino.
Ah.. si motorul nu mai este chiar de Dacia 1300, ci de Dacie Super Nova.

Cam asta este povestea.

Am facut cateva din testele specifice unei verificari auto pe care o facem de obicei pentru clienti si rezultatele au fost dezastruase.
Daca asta era o masina second hand pusa la vanzare de catre un samsar as fi considerat ca este tzeapa majora.

Dar fiindca nu o vinde nimeni si este sudata de nea Dan si nea Nelu in fundul curtii as zice mai degraba ca este o opera de arta. Asa ca va las pe voi sa va uitati la episodul asta cu Dacia 1300 second hand.

Ah – si intrebare pentru voi –
Care este ea mai ingrozitoare masina second hand pe care ati verificat-o?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe februarie 12, 2020 în Uncategorized

 
Galerie

Verificare masina second lovita

Hello dragilor

Asta e o Toyota Auris lovita în spate.

Cum vi se pare asa ceva?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe decembrie 18, 2019 în Uncategorized

 
 
%d blogeri au apreciat: